2009. április 4., szombat

Nora Corbett - D betű

Hétfőn elkezdtem a Nora Corbett - D betűjét. Nagyon élvezem a hímzést. Igaz, hogy egy kicsit küzdelmes a sok színváltás miatt, de élmény ilyen fonallal hímezni. Igaz, hogy még a színével nem vagyok kibékülve, de majd meglátjuk mi lesz a végén. Dóra más színeket választott, ami nekem is tetszett, de valahogy úgy éreztem, hogy akinek készül, ahhoz ezt a színt jobban tudom elképzelni. Hát majd kiderül, hogy ő fog-e örülni neki. Ez úgy karácsonykor fog kiderülni. Mivel ezt szánom minden lány rokonomnak karácsonyi ajándéknak. Hát még van néhány, amit meg kell hímezni. Sajnos nagyon lassan jönnek ki az újabb betűk. Hiányzik nekem az L - ez a leendő kislányomnak lesz -, M - a Mamimnak -, N - nekem :o) -, R - a testvéremnek-, T - a Papim élettársnőjének. Ebből egyenlőre csak az L jelent meg. Hármasával szokott megjelenni, így a következőnél még két betűm meglenne. De remélem azért, hogy novemberig az összes betű megjelenik, mert akkor még be tudom fejezni.
Sajnos elfelejtettem kontúrozás előtt lefényképezni, így majd csak akkor lesz kép róla, ha már a gyöngyök is rajta lesznek, mert a kontúr már kész. :o) Szóval hétfőtől újabb elefánt rám. Mert azt pedig a kicsi angyalomnak készítem karácsonyra. :o)

Nincsenek megjegyzések: