2009. június 6., szombat

M, mint Mami

Egy újabb karácsonyi ajándék készült el. Igaz, hogy még csak június eleje van, de jobb minél hamarabb elkészíteni. Mert akkor biztos, hogy kész van. Ez már nem az első betű amit elkészítettem. Nagyon tetszik a végeredmény. S nagyon remélem, hogy a Mamimnak is nagyon fog tetszeni. S ajánlom neki, hogy valami jól látható helyre tegye ki. :o) Mert sajnos az én Mamim imádja a képeket - tele van a fal vele -, csak épp nem az én általam készítettekkel. Azok eldugott helyen vannak.

Design: Nora Corbett - Letter M
Anyag: 32 count Waterlily Linen
Fonal: CCT, Mill Hill Beads, Kreinik #4 Braid
2009. június 5.


U.i.: Vasalót még nem látott. De ha be lesz keretezve az összes, akkor majd szépen megmutatom. De ez még nem most lesz. Mert még minimum kettőt fogok hímezni. De lehet, hogy a saját tündéremeit elkészítem magamnak karácsonyi meglepetés ajándéknak. :o) S az októberben születendő unokahúgomnak. :o) S lehet, hogy a két év múlva születendő kislányomnak is elkészítem. :o)

4 megjegyzés:

Dora írta...

Hu, azta de jó lett! Jut eszembe, küldök majd mailt neked délután! Ha alszanak a fiúk.

norcsella írta...

Köszönöm szépen!
Én meg küldök Neked majd valamit valamikor. :o)

Márti írta...

Nagyon szép!!!

Kryx írta...

Nagyon szép lett