2009. június 20., szombat

"Pihenés"

Mióta mami lettem nem voltam sehol pihenni. Most úgy láttuk a férjemmel, hogy most már elég érett Dávid, hogy elmenjünk nyaralni. Olyan helyet kerestem, ami csendes, bababarát, s minden igényemnek megfelel. Hát megtaláltam. Tudom mindenkinek ajánlani a Vendégház a Zöld Kapuhoz nyugalom szigetét. Nagyon jó volt. Mindenki megtalálta a saját helyét, s senki nem zavarta a másikat. :o)
Hímeztem egy kicsit. Indulás előtt már elkészültem az utolsó elefánttal. Pontosabban a kontúrozással nem. Én imádok kontúrozni, de ez kifogott rajtam. Nagyon. Így azt nem is fejeztem be. Majd, ha kedvem lesz hozzá. S akkor majd mutatok képet is róla.
A pihenés alatt haladtam a táskámmal is egy picit. S elkezdtem a listámról is egyet. De nem árulom el, hogy melyiket. Ez az én titkom marad, amíg nem készül el. :o)

Nincsenek megjegyzések: