2010. március 16., kedd

Karácsony utáni kérés :o)

Karácsonyra a családban minden lány Nora Corbett egyik betűjét kapta. S januárban jött két kérés. Szeretnék, ha a saját tündére mellé a párja betűje is felkerülne. Hát így történt az, hogy az első fiúnak (Papim) készült betű megvalósult. Hát nehéz szülés volt. Nagyon szerettem. Nagyon jó hímezni. A probléma csak ott volt, hogy mindig valamit otthon hagytam, így nem tudtam haladni. Hol nem volt a kontúrhoz fonal. Hol egy félszárny lemaradt. Hol nem volt tűm a gyöngyökhöz. De szombaton elkészült a mű. Úgy gondoltam, hogy mivel fiúnak készült, a lepkéket nem tettem fel rá. Azt a leendő kislányomnak tartogatom. :o)


Design: Nora Corbett - Letter L
Anyag: 32 count Waterlily Linen
Fonal: CCT, Mill Hill Beads, Kreinik #4 Braid
2010. március 13.

3 megjegyzés:

Kryx írta...

Csodaszép lett! Én is Esztinek szeretnék betűt. :)

norcsella írta...

Köszi!

Akkor hajrá!

Edige írta...

Drága Norcsella!
Nagyon örülök neki, hogy Te is velem játszol! Drukkolok Neked!
Edit