2014. december 29., hétfő

Kihívás 15/2015



Hát én is jelentkeztem! S megpróbálok megfelelni, de nem biztos, hogy sikerülni fog. Vannak tervek, amiket lehet, hogy év közben módosítani fogok. :o)

Na lássuk szép sorba őket.

1. Sapka 
A sálhoz illőt szeretnék majd készíteni

2. Sál
Kíváncsi leszek, hogy a fonalamhoz milyen gombot fogok majd találni.

3. Nyakmelegítő
Remélem ez megfelel a kritériumnak. 

4. Kesztyű 
vagy ez 
Még soha nem kötöttem kesztyűt. Félek is tőle nagyon

5. Zokni 
Ez megfelel zokninak vajon?
 
6. Kendő 
Régi álom. Talán most....
 
7. Pulóver 
Hát ezt nem tudom melyik csoportba való. Idegondoltam, mert ujja lesz.

8. Kardigán 

9. Mellény 

10. tunika vagy ruha - Na ezzel még gondban vagyok
 
11. Szoknya 
Hát szoknyát sem kötöttem soha. Félek attól, hogy hogyan fog rajtam állni. De ezzel elég régóta szemezek.
 
12. Táska 
vagy ez
13. Figura 
vagy ez 
vagy ez
14. Takaró 
A színt kell még kitalálni. 
 
15. Lakberendezési tárgy
vagy 

Hát azt hiszem feladtam magamnak a leckét. :o)

3 megjegyzés:

helen írta...

NAgyon izgalmasan hangzik :)) Varom a fotokat, ugye, keszitesz bejegyzeseket, ahogy haladsz a kihivassal?

Bálint anya írta...

Szia, bocsi, de hol lehet jelentkezni erre a kihívásra? Kérlek írd meg nekem a suhajdav@gmail.com email címre.
Nagyon szépen köszönöm!!! S. Viki

norcsella írta...

A fotók lassan elkészülnek. Van, ami már készen van régen. de jelenleg az egyik nagyobb darabbal küzdök lassan 1,5 hónapja. S mivel én nem szeretek egyszerre több mindent kötni, így a kisebb dolgok sem készülnek. :o)
De majd próbálom az elkészült darabokat megmutatni. :o)