2009. február 22., vasárnap

Otthon, édes otthon

Régen írtam.
Otthon voltam a szüleimnél egy hétig. Hímezni nem sokat hímeztem. Kinyomtattam pár mintát. Hímeztem egy kicsit a kézimunka táskás mintát. Bekeretezték a képeimet a szüleim, de csak a babaköszöntőt hoztam haza. Képet csak később tudok mutatni, mert lenn van a garázsban a kép. A szokásos fehér, kopott keretbe került a kép. Nekem tetszik. Remélem akinek készült és a szüleinek is fog tetszeni.
Amikor hazamegyek mindig rájövök, hogy szeretem én Nyíregyházát, de Budapesten teljesen más a levegő, az élet. S minden vágyam, hogy visszaköltözek. Hogy ott élhessek. Hogy a szüleimnél dolgozhassak a sok szép tárgy között. Hogy élvezhessem egy kicsit a metrót, a villamost, a buszt, a közlekedést, a nyüzsgést. Pedig én nem vagyok egy sajtkukac, mint a kisfiam.
Most pedig, hogy hazaértem, szembesültem, hogy az építkezés még mindig tart. Kosz van, por van, cigaretta eldobva az udvaron. Van két-két ajtó-ablak feltéve a garázskapuk helyére. Kíváncsi vagyok, hogy a fennmaradó egy-egy kapu helyén mi lesz. Mert az építető megígérte, hogy pénteken hangoskodtak utoljára. De ahogy eddig sem mondott igazat, ezúton sem biztos. S a vicc az egészben az, hogy szept.15-ével a lakók leadták a garanciális javításokra a listát. Azóta semmi sem történt. Csak szétvert hat garázst. Azóta a csempék megrepedtek nálam a fürdőben pluszban. S nem tudom, mikor lesz kijavítva.
Hímzés
Elkezdtem a féltestvérem születésnapjára (márc.4.) az ajándékot hímezni. Törölközőket fog kapni a párjával, akinek pedig két hónap múlva lesz a szülinapja. Remélem mire megyek újra haza, kész leszek mind a néggyel. Még van szűk három hetem. :o)
S ha azzal kész vagyok, akkor egy újabb elefánt kerül sorra Dávid takarójára.

1 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Örülök, hogy újra itt vagy! :-)