2009. május 1., péntek

Budapesti "alkotások"

Azért Budapestre is vittem magammal egy kis anyagot. Igazából Budapesten a táskát szoktam hímezni, mert azt akárhol abba lehet hagyni.

Mivel Nina játékára jelentkeztem az ollókkal, így rá kellett jönnöm, hogy az ollókra nem vigyázz semmi nálam. Így hímeztem három ollóőrt. Hát nem vagyok teljesen megelégedve. Most hímeztem először hímzővászonra lukanként. Szóval nézétek el nekem, hogy nem tökéletes. Illetve most varrtam össze először ilyet. Na ezt a részt viszont nem gondoltam át eléggé. :o(

De azért megmutatom. :o)

Az első mintáját Mártitól kaptam. Nagyon szerettem hímezni. Köszönöm szépen!

Design: Tralala - Guirlande ABC et carrés aux roses
Anyag: 20 count csillámos Bellana
Fonal: DMC Variations 4200 és DMC Variations 4045

A másodikat Caroltól kértem el. Ezt is szerettem hímezni! Köszike!

Anyag: 28 count Cashel 403
Fonal: DMC Variations 4120

A harmadik képen a három együtt. Az a barna pötty pedig a harmadik ollóőr, ami Aurelle blogjában találtam. Tudom ajánlani mindenkinek.


Design: Aurelle
Anyag: 28 count csokibarna Cashel
Fonal: DMC Variations 4025

2 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Nagyon aranyos lett mind a három!
Milyen szépségek fognak vigyázni az ollóidra! ;-)

Dora írta...

Jaj, ezek nagyon édesek!
Hm, nem is tudom melyik tetszik jobban. Lehet hogy a szine miatt, de amit Annától vadásztál, az nagyon szép lett!