2009. szeptember 3., csütörtök

Mutatnivaló ... :o)

Elkészült a takaró teljesen. A képek nem túl jók egyszerűen nem tudok jobb képet készíteni. Végülis vetex-et vasaltam rá. Hát ... nem tudom. A Mamim szerint ne vegyem le, mert nem merev. Én nem vagyok ebben ennyire biztos. Hát majd kiderül. Jó lenne ha lenne egy harmadik személy, aki segít a döntésben. :o)


Design: Anchor - Humphrey's Corner
Anyag: 14 count White Palisade Afghans
Fonal: Anchor
2009.augusztus 6.

Design: Anchor - Humphrey's Corner
Anyag: 14 count White Palisade Afghans
Fonal: Anchor
2009.augusztus 6.

Design: Anchor - Humphrey's Corner
Anyag: 14 count White Palisade Afghans
Fonal: Anchor
2009.augusztus 6.


Hát több mutatnivalóm nem lett.
Pontosabban készült egy ajtódísz a karácsonyi angyalom csoport szobájára, de még nincs végleges formájában. Éppen Anna szomszédasszonya adja meg ezt neki. Nagyon szépen köszönöm így ismeretlenül és távolból. Ha visszaért hozzám akkor mutatom.
Ngayon nehezen vettem rá magam a hímzésre, mert most igazából Nora Corbett betűket hímeznék. De nem érkezett még meg a csomag Annához. Vagy az is lehet, hogy Anna huncut. A szemei alapján biztos. De sajnos már nagyon régen nem láttam, így nem tudom eldönteni, hogy huncutság áldozata vagyok-e.
Hímezni azért hímzek csak nem tudom megmutatni, mert nem tudom rávenni magam a kontúrozásra. Úgy meg aztán tényleg nem lehet megmutatni. Amit hímzek az a Humphrey's Corner magasságmérője. Már a második elefántot hímzem. De kezdek besokallni a sok elefánttól.
Remélem gyorsan megérkezik a betűm. Mert karácsonyig el kellene készülnie teljesen az összes betűnek.

Nincsenek megjegyzések: