2009. augusztus 25., kedd

Semmi mutatnivaló :o)

Hát nagyon régen írtam már. De igazából nincs semmi mutatnivalóm.
A macis babaköszöntőt szépen bekeretezte Kemi és már a tulajdonosának - Apolkának - át is adtam. Csak elfelejtettem lefényképezni készen. De elvileg majd fogok képet kapni. Nagyon jó volt Apolka anyukájával találkozni, mert két éve nem láttam Zsuzsit. Ő megint babát vár - vagy Virágot, ha az Szabolcs győz vagy Borókát, ha Zsuzsi - és jókat nevettünk, hogy mi a fiatal pedagógusok akik szigorúak voltak a tanítványaikkal és akikre hallgattak a tanulók, a saját gyerekük tojik a fejükre. :o) Hát ez van.
Aztán voltam egy kicsit "pihenni" Hévízen. Már ha lehet pihenni egy sajtkukac karácsonyi angyallal. Hát nem lehet. :o)
Most ezerrel mókus mintát keresek mindenhol egy bölcsödei ajtóra. Hogy még gyorsan meg tudjam hímezni. Hát majd meglátjuk sikerül-e találnom valamit.
Hímezni semmit sem hímeztem. Most valahogy nincs hangulatom hozzá. Pontosabban bizonyos mintákhoz lenne kedvem, de vagy nincs most az idő rá vagy nincs még meg a mintája.

Nincsenek megjegyzések: