2010. február 12., péntek

:o)

Képzeljétek el nyertem egy bárányt Zelnice-nél. Egy nagyon helyes feladatot adott és egy még helyesebb nyereményért ment a "harc". Készített egy nagyon helyes fehér bárányt s ezzel kapcsolatban tett fel egy kérdést. A helyesen válaszolok között pedig sorsolt egy győztes. S ez én lettem. Ez hihetetlen.
S kaptam egy nagyon helyes bárányt. Timi feltette a kérdést, hogy milyen színű legyen a nyereményem. Hát én ezt rábíztam. Kíváncsi voltam, hogy milyet kapok.

S akkor elmesélek most egy rövidke történetet az életből. 13 évvel ezelőtt, egy kerek évfordulómon tartottam egy baráti összejövetelt. Három barátomtól, akik soha nem látták egymást, kaptam három ugyanolyan ajándékot. S mind a hárman azt mondták, hogy a fehér nem illett volna hozzám. Nekem a fekete való. :o)
S akkor elmondom azt is, hogy nem vagyok az a rossz kislány típus. Soha nem voltam. De hozzám tényleg abszolút nem illett volna a fehér színű.

Íme a 13 évvel ezelőtti ajándékom.

S íme a Timi által készített.

:o)

Nincsenek megjegyzések: