2009. március 12., csütörtök

.

Pontosan egy hete írtam utoljára. Azóta sajnos nem sokat sikerült hímeznem. :o(
Az elefántot elkezdtem, s jobban haladok vele, mint az elsővel. Viszont most kevesebb az időm rá.
A férjem munkahelyi ártalomként megint beteg. Ez nem is lenne baj, ha nem hozná haza. De haza hozta. Egy hétig kicsi fiam ellenállt neki, de egy hete ő is elkapta. Na mondjuk ez neki nem okoz gondot. Mert ettől ő még jó kedvű kiskobold. Viszont a férjem két hete nem hajlandó Dáviddal foglalkozni. Azaz a délutáni ereszd el a hajam rám vár. Így viszont semmivel sem haladok. Pluszban kezdek nagyon le is fáradni, amihez még hozzájön az, hogy itt a tavasz. Ugye itt a tavasz?
S most nem szeretnék panaszkodni. Mert imádom a kicsi koboldomat, s nem kell állandóan foglalkozni vele, mert elfoglalja magát. De ettől még magára nem lehet hagyni. Azaz tornázni -én meg a torna :o) -, szoláriumozni, infraszaunázni - most hogy végre találtam egy helyet, ahol fekvő van -, vásárolni stb. nem tudok elmenni. Mert mégse lehet felügyelet nélkül hagyni. Vagy van valami megoldás, amire én még nem jöttem rá?
Na mindegy. De Dávid másik szüleje mindenhova jár-kel, mert neki csak ez az egy szórakozása. Jól eltértem a tárgytól. Hát ez már csak én vagyok.
Szóval a hímzés. Elefántot elkezdtem. Egy titkos dolog miatt most félre lett téve. S közben a táskást is hímzem. Azzal például már az első és a harmadik oldalon túl vagyok. Most a második oldallal küzdök. Ez a rész most nagyon monoton. De talán egyszer kész lesz mind a hat oldal. Addig talán varrni is megtanulok varrógéppel. Mert áprilisban állítólag meg fogok tanulni egy profittól. A varrógépem már Budapesten. Már csak én kellek, meg a profi varrós. S persze április is kell. :o)
De azt megígérem, hogy ahogy lesz mit mutatnom akkor mutatni fogom.

U.i.: Ahogy ígértem, hogy megmutatom a BC-Red Thread képemet bekeretezve - mert én még ilyen megoldást nem láttam sehol -, sajnos nem tudom megmutatni, mert nem hozták el a szüleim a műhelyből. Majd én jövő héten megyek Budapestre és akkor fogom látni a képet. S majd akkor hazahozom és lefényképezem és megmutatom. De ez csak áprilisban lesz. Ez is áprilisi feladat. :o)

Nincsenek megjegyzések: