2009. március 30., hétfő

Újra itthon

Hát hazajöttünk a nagy Budapestről. Szomorú vagyok egy kicsit, mert nagyon szeretek hazamenni. S nekem mindig is az lesz az otthonom. A lakcímem is budapesti. Dávid is budapesti címmel rendelkezik. Ilyenkor, amikor otthon vagyok tudok gondolkozni a dolgokon. De nem mindig jutok eredményre. De azért próbálkozom. Most több helyre is eljutottam. Találkoztam két terhes kismama barátnőmmel. egyikőjük ápr.24-ére várja a kislányát, Sárát. A másik máj.8-ára várja a kislányát, Sárát. Még szerencse, hogy ha nekem esetleg kislányom születne, akkor nem Sára lenne a neve. :o)
Aztán tudtam találkozni egy másik barátnőmmel, akivel nagyon rég találkoztam. Jót beszélgettünk. Addig Dávid az Árkád összes boltját bejárta a szüleimmel. S nagyon jól viselkedett. Mindenkire mosolygott és a kocsik és a csiribiri színes tárgyak érdekelték kizárólag. De hát fiú, mi más érdekelné.
Aztán eljutottam a Mamimhoz is egy kicsit.
Voltam Vácon. Találtam az interneten egy jól kinéző cukrászdát. A neve is nagyon megtetszett - Desszert Szalon -, hát még a képek a süteményekről. Hát nem csalódtam. Nagyon finomak. S nem édesek, hanem pont jók. Szóval aki arra felé jár érdemes megnézni és megkóstolni.
Hát hímezni nem sokat hímeztem. A táskának a csipke része kész és az ötödik oldalt is elkezdtem. Már csak két oldal van hátra belőle. De mivel én a hátát is hímezni szeretném, így majd meg kell kérdeznem Ralinát, hogy arra is van terve vagy nekem kell kitalálnom. A Nora Corbett betűjével egy nagyon picit haladtam. Ezt fogom itthon folytatni a héten. Remélem be is tudom majd fejezni, hogy utána az elefántos takaróval is haladjak egy picit. Pontosabban egy egész elefántnyival. Talán arra két hét elég lesz. Majd meglátjuk.
A hét nagyon gyorsan eltelt. Mindennap a séta keretében elmentünk Dáviddal dolgozni egy kicsit. Dávid feltartotta a lányokat. :o) De hát a a fönök dolga pont ez. :o) Aztán Dávid aludt sokat én meg beszélgettem, meg leadtam Dávidot a családnak, hogy elrontsák egy kicsit.

U.i.: A törölközőknek nagyon örültek. Azt találták ki, hogy a lenti fürdőszobába kiteszik, hogy mindenki meg tudja nézni, de ha valaki ott marad náluk akkor elteszik, nehogy valaki használhassa. :o)

Nincsenek megjegyzések: