2009. március 2., hétfő

Törölköző

Készen lettem egy készlettel. :o) Hipp-hipp hurrá! Köszönöm az értem szurkoloknak! De kérném a további szorítást, mert ma elkezdtem a következő fürdőlepedőt. Remélem a hétvégén már be is fejezhetem. :o)

S végre itt a tavasz. Az idő még nem olyan, de legalább már(cius) a hónap neve. S remélem hamarosan az idő is szép, napsütéses, melegebb lesz. Talán addigra a kicsi manóm is járni fog. De ez nem biztos, mert egy pasinál semmit nem lehet tudni. Én már csak tudom. Tapasztalat. :o)
A lényeg, hogy kész vagyok két kéztörlővel és egy fürdőlepedővel. S akkor most mutatom a képet.


U.i.: A babaköszöntőst megint elfelejtettem. :o)

2 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Nagyon szépek!

Kryx írta...

Csak így tovább, csak így tovább!! Nagyon klassz lett!!! :)
Ne aggódj a járáson, Eszti most volt 10 hónapos és megy, mint a golyó. Még örülnék, ha kicsit később csinálná. Sőt, ma rájött, hogy kell felmászni a galérialépcsőn. A víz levert. :)