2009. január 7., szerda

Bent Creek - The Red Thread


Ahogy megígértem magamnak, úgy próbálom is megvalósítani. Hétfőn elkezdtem meghímezni az idei év első saját magam választotta mintáját, Bent Creek - The Red Thread. Nagyon jó hímezni. Először hímzek festett fonallal. Amennyire féltem tőle, annyira élvezem az egészet. S készen vagyok az indás kerettel. Az alján lévő szöveget nem biztos, hogy rá fogom hímezni. Ahelyett valószínűleg folytatni fogom az inda motívumokat. Este már el is kezdtem a minták körüli négyzetes keretet. Hát kettővel lettem kész és egyet már le is kellett bontanom. :o) De nem baj. Kibontottam és elmentem pihizni az ágyikómba. Majd ma folytattom teljes erőbedobással. Újra élvezem a hímzést. :o)
Design: The Red Thread by Bent Creek
Anyag: Belfast 32 ct Platinum (ajándékba kaptam)
Fonal: WDW
2009. január 4.

1 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Nagyon szép! Kár, hogy a fotót nem lehet nagyítani! :-(((
Az anyagod: Belfast 32 ct Platinum színű hímzővászon! :-D