2009. január 2., péntek

Hét apró titok rólam...

Játékszabályok:
1. Tedd ki a blogodon a linkjét annak, aki a játékba hívott!
2. Írj önmagadról 7 pontban!
3. Hívj játékba te is 7 embert, akikre igazán kíváncsi vagy!
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

Hát engem Manyesz pécézett ki, még nagyon régen, de most jutottam el odáig, hogy megírjam a titkaim.

1. Imádom az étcsokoládét, mint Gombóc Artúr. Mindegy, hogy milyen csak minél nagyobb szám legyen a százalékjel előtt! :o)

2. Mindenem a család. Mindent megtennék értük. Talán túlzottan is. Erőm felett küzdök, s csak akkor jövök rá, hogy felesleges, amikor már lenulláztam magamat teljesen.

3. Életem legrosszabb hete 2007. december 13-20 között volt.

4. Nem szeretem a karácsonyt. Ha szépen szeretnék fogalmazni. S valószínűleg ezért is született meg a kisfiam 2007. december 13-án, hogy megszeressem.

5. Boszorkány vagyok, ami sokszor jó, de sokszor nem.

6. Nagyon nehezen döntök. Vásárlásnál mindent többször felpróbálok, megnézek. Sokszor hetekig. Ha valaki megveszi, az nem okoz nekem gondot, mert azt mondom, hogy nem szerette volna, hogy az enyém legyen. Viszont vannak olyan döntések, amiket hamarabb és könnyebben kellene meghoznom magammal kapcsolatban. De ilyenkor minden és mindenki előrébb van nálam.

7. Nem szeretem a korlátokat.

+1 Imádom a nagyon büdös sajtokat. Minél büdösebb annál jobb.

Hát ennyi!
Nem jelölök tovább, mert ez egy régi játék volt és már körbement a jelölés.

1 megjegyzés:

helen írta...

Mit értesz az alatt, hogy boszorkány vagy? :D