2009. január 20., kedd

The Red Thread 6. - Utazás

Ma nagyon ügyes voltam és meg egy mintát kihímeztem. Így el is jutottam a feléhez.
Fiatalabb koromban minden nyáron mentünk 3 hétre nyaralni. Felpakoltuk a betyárbatyut és elindultunk kocsival. Utánfutónk nem volt, de a kocsi tele volt, mindennel. Nagyon szerettem ezeket a nyarakat. De ahogy nagyobbak lettünk, illetve a "kicsi" tesómnak már nem igazán volt olyan, hogy nyáron szabad legyen egy hétnél többet, így ezek az autós nyaralások eltűntek az életünkből. :o(
Design: The Red Thread by Bent Creek
Anyag: Belfast 32 ct Platinum (ajándékba kaptam)
Fonal: TGA és WDW
2009. január 20.



2 megjegyzés:

Ányi írta...

Szia norcsella!
Véletlenül, ámde mégiscsak megtaláltalak :-)
Jól belehúztál ebbe a BC-mintába, nagyon ügyes vagy, csak ámulok! Idén én is be szeretném fejezni (még csak a hóember sapija van meg :D )

norcsella írta...

Köszönöm szépen!
Nagyon szeretem hímezni!