2009. január 23., péntek

The Red Thread 9. - Falu Szépe



Hát már nagyon a végén járok. Már nincs sok hátra. S nem tudom, ha ezt befejezem, mi lesz a következő áldozatom. Na vissza a Falu Szépéhez. Hát az angol szavakat nem szerettem volna ráhímezni, így magyarosítottam egy kicsit. Mivel én mindig is fővárosi lány voltam - kivéve az utóbbi négy évben -, így nagyon tehenet nem láttam élőben, főleg nem olyat, aki a Falu Szépe lehetne. De ha őszinte akarok lenni, nem is hiányzik nekem a falusi élet. Dolgoztam két évet falun, s jó a csend, meg a tisztább levegő. De nagyon unalmas lenne nekem egy idő után. S az állandó másik megfigyelése és arról való beszéd, nekem nem jön be. Szóval marad nekem a tehén a képen. :o)
Képet sajnos nem tudok mutatni, mert a nap nem akart kisütni ma sem.

U.i.: Kisütött! :o)
Design: The Red Thread by Bent Creek
Anyag: Belfast 32 ct Platinum (ajándékba kaptam)
Fonal: TGA és WDW
2009. január 23.

Nincsenek megjegyzések: