2009. január 13., kedd

The Red Thread 1. - A hóember

Elkészültem az első négyzeten a mintával. Ez egy nagyon kedves hóember akinek a sálja indítja el a piros szálat. Én nagyon nem szeretem a telet. A havat, a latyakot, a korcsolyázást, a szánkózást, a síelést, a fehéret, úgy az egészet. De ez a kicsi, duci hóember, olyan szívet melengető.
Egyre jobban élvezem a hímzést. Nagyon tetszenek a festett fonalak is. De valahogy úgy érzem, hogy a WDW jobban fedi az anyagot, mint a TGA. S könnyebb is dolgozni vele. De ez lehet, hogy színenként fog változni. Nem tudom. De holnap már meg fogom tudni. Remélem. Még az sem zavar igazán, hogy még mindig kell a végén lévő három négyzetet és a felette lévő indamotívumot bontani, mert elrontottam. De úgy haladok, hogy egy négyzet mintáját meghímzem és a végéről egy négyzetet kibontok. S így lassan eljutok odáig, hogy nem kell majd bontani, csak hímezni, s hímezni. Már ha nem találok megint valahol egy hibát. :o)

Design: The Red Thread by Bent Creek
Anyag: Belfast 32 ct Platinum (ajándékba kaptam)
Fonal: TGA és WDW
2009. január 13.


U.i.: A karácsonyi angyalom ma 13 hónapos.

Nincsenek megjegyzések: